Despatx
en lloguer
al Carrer
Figueres
(Nord-El Sucre-Universitat. Vic)
Aquesta fantàstica oficina, situada en una finca amb ascensor, destaca per la seva superfície útil de 110 m² i el seu bon estat de conservació.
Distribució:
La distribució intel·ligent del local facilit...
Aquesta fantàstica oficina, situada en una finca amb ascensor, destaca per la seva superfície útil de 110 m² i el seu bon estat de conservació.
Distribució:
La distribució intel·ligent del local facilita una atenció professional i acollidora als clients. Les divisions ja estan fetes i l’espai consta de tres sales àmplies i molt lluminoses, gràcies a la seva excel·lent orientació exterior.
Característiques i equipaments:
El local està molt ben equipat: disposa de llums encastades al sostre, terra de parquet i unes instal·lacions elèctrica i de xarxa informàtica modernes. A més, compta amb bomba de calor i fred, que garanteix un ambient confortable durant tot l’any, així com tancaments exteriors d’alumini amb trencament de pont tèrmic.
Ideal com a despatx professional per a gestories, advocats, corredories d’assegurances, arquitectes, tècnics, etc.
No deixis passar aquesta oportunitat de tenir una oficina amb totes les comoditats al centre de Vic!
Llegir més
-
Calefacció
-
Aire condicionat
-
Ascensor
-
Planta
Bajo
-
Superfície útil
110 m2
-
Índ. preu lloguer
-
-
Cert. energètica